« Dag en nacht maaltijden op maat »

Wie op 11 mei 2023 de Trends in de (online of offline) bus kreeg, kon een artikel lezen over de oprichting van Foodm. 

In het artikel wordt beschreven dat Foodm een bedrijf is dat datagedreven software ontwikkelt om smartfridges in organisaties aan te sturen. De focus ligt daarbij op bedrijven met ten minste vijftig medewerkers. Ons doel wordt erin omschreven, dat wij lokale afzetinzichten willen verkrijgen en voorspellingen willen doen over wat wel en niet gesmaakt wordt bij klanten, zodat leveranciers duurzamer kunnen werken. Het aanbod van voedingsmiddelen wordt aangepast aan de wensen van de gebruikers via onze mobiele applicatie, die geconnecteerd is met de individuele gebruiker. Je kan er ook lezen dat we deelgenomen hebben aan het Birdhouse-acceleratorprogramma.

Wij zijn de missing link tussen de voedselproducent of de cateraar en de consument.

Benieuwd naar wat er nog besproken werd in het artikel? Je kan het gehele verslag lezen in de Trends magazine van 11 mei 2023.