De tijd kopte – ‘Als de klassieke cateraars niet moderniseren, bloeden ze dood’
Sinds de conorapandemie is telewerk voor de veel bedrijven een onderdeel van het normale bedrijfsleven. Nu zoeken bedrijfsleiders naar oplossingen om het personeel weer naar het kantoor te lokken. En wat is er beter dan onze innovatieve smartfridge?
In het artikel beschrijft De Tijd hoe wij verandering en vernieuwing brengen en dat er een verschil is met een interne bedrijfskeuken, drankautomaat en koffiemachine. Ook lees je er dat wij al de genoegen gehad hebben dat één van onze klanten Bleckmann is.
Waren we ook vergeten te vermelden dat De Tijd meldt dat bedrijfsrestaurants een serieuze bedragen kosten? De auteur bespreekt hoe onze vernieuwende smartfridges het bedrijf zelfs geld kunnen opleveren door verbeterde werknemersproductiviteit en tijdsbesparing. Op onze voordelen-pagina vind je meer informatie over de talrijke voordelen die een smartfridge met zich meebrengt.
Een zin die vermeld wordt in het artikel, leunt erg aan bij onze doelstelling voor de toekomst: “Slagen de nieuwe bedrijven in hun opzet, dan verschijnen de komende jaren honderden smartfridges op de werkvloer.”
Sommige grote bedrijven kiezen voor ons, omdat ze hun bedrijfsrestaurant te duur vinden. Bovendien bieden wij 24/7 catering aan, zodat ook vroege en late werkers aan een maaltijd raken.
Foodm-oprichter Mathias Jennes
Wil je dit artikel lezen? Dat kan op De Tijd.